Devino si tu omul cautat din zona ta ...
Pentru a-ti dezvolta
afacerea!
Click aici
Pentru a-ti dezvolta
cariera profesionala!
Click aici
Pentru a-ti gasi
un job!
Click aici

Ponturi pentru un abdomen plat

Vilcan Simona
Domeniu : Activitati de intretinere corporala
Meserie : instructor de fitness
Localitate : Bucuresti / Bucuresti
Click aici
sa vezi lista
Profesionistilor.
Click aici sa
vezi toti profestionistii
din zona ta.

Ce exercitii poti face si ce poti manca

248898312536218.jpgUn abdomen bine definit nu este greu de obtinut, insa presupune ambitie, vointa si rabdare. In afara unei alimentatii foarte scazute in grasimi, se impune aici si multa miscare. Inainte de toate, important este sa iti creezi un stil de viata sanatos, dupa bunul plac, fara a-ti impune reguli pe care iti este imposibil sa le respecti.

Cu toate acestea, o dieta presupune si respectarea unor reguli ce par mult prea stricte pentru inceput. Fructele, legumele, pestele si lichidele (indiferent daca le consumi sub forma de ceaiuri sau sucuri proaspete) sunt cele care contribuie semnificativ la eliminarea grasimii abdominale. Daca iti place laptele din soia, ai putea sa il alegi in defavoarea celui de vaca, care este mai bogat in grasimi. In plus, ceaiul verde ar putea sa iti fie un foarte bun prieten: pe langa faptul ca are un continut lipsit de calorii, contine si antioxidanti, care iti vor accelera metabolismul.

Tot legat de alimentatie, ai putea renunta la faina procesata in favoarea celei integrale, care contribuie semnificativ la aplatizarea abdomenului. Incearca sa adopti o alimentatie echilibrata, care sa cuprinda si proteine si carbohidrati. O masa sau o gustare bazata pe alimente proteice (branza degresata, migdale etc.) servita intre orele 15-16 te va ajuta sa iti mentii un nivel optim al insulinei in organism (insulina este responsabila de fluctuatiile grasimii abdominale). La o alimentatie scazuta in grasimi ai mai putea adauga si un supliment de vitamica C sau de betacaroten, ce favorizeaza diminuarea stratului de grasime abdominal.

Dupa cum am mentionat si la inceput, rezultatele exceptionale se afla in spatele unei imbinari perfecte intre alimentatia corespunzatoare si miscare. Pe langa traditionalele abdomene pe care le poti face timp de 4-5 zile pe saptamana, 15-20 de repetii (in cate doua serii pentru inceput), mai exista si alte tipuri de exercitii utile si cu rezultate vizibile, dar nu te astepta sa le resimti in mai putin de o luna de zile.

Ai putea incerca si cateva exercitii la saltea. Unul dintre ele presupune sa tii picioarele lipite si mainile deasupra capului. In acelasi timp in care vei ridica partea inferioara, o vei ridica si pe cea superioara, intinzand mainile catre picioare. Miscarea se face folosindu-te foarte mult de muschii abdominali. Un alt exercitiu, pentru care ai avea nevoie de o minge, presupune sincronizari ale miscarilor mainilor cu cele ale picioarelor astfel: stand pe spate, cu mainile intinse deasupra capului; mingea trebuie pusa deasupra capului la o distanta relativ mica; prinzi mingea cu bratele si o duci deasupra capului si apoi in dreptul pieptului, timp in care duci picioarele spre minge; apoi prinde mingea intre glezne si intinde picioarele; mentine pozitia timp timp de 1 minut. 

Pentru partile laterale, un exercitiu simplu este cel cu greutati. Din pozitia drepti, in picioare, cu o greutate intr-o mana si cu celalta in sold, se fac aplecari laterale catre partea cu greutate pana cand vei simti cum muchii din partea opusa se contracta.

Cu cat iti vei alege un program de fitness mai variat (sala, inot, ciclicm, alergat) cu atat rezultatele nu vor intarzia sa apara si te vei simti si mai plin de viata.

Alte articole din aceeasi tema:

Dariana Officiel

Ancuta

Raspunde #1 | Ancuta | 18-03-2013

Buna ziua. Eu sunt slabuta dar am o burtica de care , zic eu ca nu pot scapa nici cu exercitii nici nu o alimentatie potrivita. Am tot incercat, uneori am si scapari in regimul alimentar propus si antrenamente sarite dar in principiu zic ca sunt pe calea cea buna si totusi un pic de burtica tot ramane. Vreo minune exista? :)

Vilcan Simona

Raspunde #1-1 | Vilcan Simona | 18-03-2013

Cred ca raspunsul ti-l poti da singura :) Exercitii regulate si o alimentatie buna, asta e minuea! In plus, fata de ce e mentionat in articol, poti lua in considerare ca stresul e un factor care creste nivelul cortizolului, un hormon care are o influenta directa asupra unei burti proeminente. Apoi nu uita sa te hidratezi, renunta la fumat si paharul de alcool de dupa masa si mentine un ritm e viata sanatos! Bafta! Cu drag, sioma Vilcan



Laura G.

Raspunde #2 | Laura G. | 18-03-2013

Este posibil ca burtica sa fie cauzata de balonare si nu de grasime?

Vilcan Simona

Raspunde #2-1 | Vilcan Simona | 18-03-2013

Da, este posibil. Acest lucru se intampla din cauza unui sistem digestiv lent, o problema comuna pentru femeile peste 40 de ani. Constipatia poate fi o cauza de balonare iar pentru inlaturarea ei trebuie atentie la alimentatie. Apoi ar mai fi consumul de sare. Clorura de sodiu face ca organismul sa retina apa, iar burta este mai umflata. Mai toti oamenii consuma de doua ori mai multa sare decat ar trebui. Alimentele precum bananele si cartofii ajuta organismul sa scape de excesul de apa astfel incat talia devine mai ingusta. Recomand consumul de iaurt si renuntarea la bomboane, bauturi acidulate, guma. Cu drag, Sioman Vilcan



Spune parerea ta!

Trimite

Scrieti-ne!


Informatiiprofesionale este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 22490
Informatii Profesionale © Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii de utilizare | Publicitate