Devino si tu omul cautat din zona ta ...
Pentru a-ti dezvolta
afacerea!
Click aici
Pentru a-ti dezvolta
cariera profesionala!
Click aici
Pentru a-ti gasi
un job!
Click aici

Ingrasarea si cumulul muscular

Rosu Alexandru
Domeniu : Alte activitati sportive
Meserie : Instructor sportiv
Localitate : Bucuresti / Bucuresti
Click aici
sa vezi lista
Profesionistilor.
Click aici sa
vezi toti profestionistii
din zona ta.

Doua procese total diferite


Este limpede faptul ca sunt foarte multe persoane care vor sa scape de kilogramele in plus, insa de partea cealalta pentru ca exista si o asemenea latura, sunt cei care vor cateva kilograme in plus si de foarte multe ori din dorinta de “ingrasare” imbratiseaza Fast Food-urile si mancarea cantarita ochiometric din punctual lor de vedere ca fiind o sursa buna de proteina.

Fara prea multe explicatii filozofice o sa incerc pe cat posibil sa ofer niste sfaturi folositoare, de baza zic eu sustrase dintr-o publicatie straina si rearanjata pentru o mai mare comoditate psihica.

Consultati un medic
Daca ati pierdut in greutate recent, fara niciun motiv apparent (dieta, stres) discutati cu un medic pentru a exclude orice boala care ar putea explica pierderea brusca in greutate. Daca ati fost intotdeauna slab si nu va puteti ingrasa singur, un medic nutritionist va poate ajuta.

Mancati mai des
Obiectivul dvs este sa cresteti in greutate? Absorbiti mai multe calorii decat ardeti, bineinteles nu neglijati sportul intrucat aveti nevoie de o masa musculara active si un organism functional. Sa mancati mai mult la fiecare masa este o solutie, insa nu pentru cei care pofte slabe sau pentru cei cu probleme digestive. Mai bine incercati sa aveti 5-6 mese/zi: mic dejun, gustare la 10, pranz, ceai dupa-amiaza, cina si o mica gustare inainte de culcare. Daca vreti sa luati in greutate abtineti-va de la grasimi si zaharuri. Personale slabe nu sunt imune la colesterol sau diabet de tip 2 (non-insulino-dependent). Prin urmare, nu se pune problema de abuz de dulciuri sau alimente grase: carofi prajiti, prajituri, inghetata. Mai bine cresteti ratiile de proteine: carne, peste, oua si glucide compleze: paste, orez, paine, cereale.

Practicati sport
Pentru a va deschide apetitul si a creste masa musculara, practicati cel putin 45 minute de sport/saptamana. Nu este nevoie sa faceti jogging sau sa mergeti cu bicicleta daca asta nu va face placere. Esential este sa faceti miscare si sa va faca placere in acelasi timp. Bucurati-va de relaxare in timpul sportului. Stresul poate fi o explicatie a scaderii in greutate.

Cantariti-va o data pe saptamana
Este inutil sa vreti sa luati prea repede in greutate, acest lucru inseamna depunere de grasime nu imbunatatirea masei musulare. Pentru a va asigura ca acumularea in greutate este regulata, cantariti-va saptamanal in aceeasi perioada a zilei, ideal este dimineata inaintea micului dejun. Un monitor ar fi util pentru ca ofera mai multe detalii despre distribuitia masei musculare. Daca utilizati acest tip de aparat, cantariti-va la fiecare 15 zile, mereu in acelasi timp, de preferinta dimineata inainte de masa si fara sa beti apa, la 10 minute dupa ce v-ati trezit, timp in care apa din corp va cobori catre picioare.

Sfaturi
Renuntati la fumat. Adesea fumatorii sunt cu cateva kilograme in minus fata de greutatea lor normala. Luati suplimente nutritive dar numai in functie de sfatul farmacistului, faceti cure de detoxifiere inainte de orice program de genul pentru ca organismul trebuie sa fie curat si sanatos, eventual ceva produse naturiste de genul “Branca Ursului”, ce straneste apetitul si ajuta la asimilarea alimentelor, ofera un plus de vitalitate.

Alte articole din aceeasi tema:

Dariana Officiel

Crampf Florentina

Raspunde #1 | Crampf Florentina | 08-08-2012

E adevarat, majoritatea au probleme cu kilogramele in plus, dar exista si persoane (ma numar printre ele) care, din diverse motive, ar vrea sa se ingrase. La mine, e putin dificil, deoarece am o predispozitie genetica in a fi slaba. Multumesc de informatii!


Rosu Alexandru

Raspunde #2 | Rosu Alexandru | 08-08-2012

Florentina, probabil esti o persoana ce se incadreaza in zona "Ectomorfica", ceea ce inseamna ca ai arderile accelerate foarte putina grasime dar si masa musculara( Aici depinde foarte mult de modul de viata, odihna, alimentatie- lucruri care iti pot influenta calitatea musculara). Incerc sa fac un articol cu privire la cele 3 tipuri somatice si cateva idei de antrenament, alimentatie, etc.


Horia

Raspunde #3 | Horia | 09-08-2012

Foarte bun articol. Am tot gasit pe forumuri discutii despre topicul acesta. se glumeste foarte mult pe tema asta, se pare ca multi nu o iau in serios. O dieta echilibrata/specifica targetului si sport sunt cele mai importante!

Georgiana

Raspunde #3-1 | Georgiana | 09-08-2012

O dieta echilibrata si sport sunt cele mai importante indiferent daca vrei sa slabesti, sa te ingrasi sau sa te mentii. Daca le respecti nu ai cum sa dai gres!:)

Gabi

Raspunde #3-1-1 | Gabi | 09-08-2012

Totusi e importanta parerea unui profesionist in domeniu...desi ce ati spus voi mai sus se aplica in toate cazurile, componenta dietei si felul exercitiilor, durata, intensitatea depinde de fiecare corp in parte si aici doar un specialist poate sa se pronunte! Bafta!

Rosu Alexandru

#3-1-1-1 | Rosu Alexandru | 12-08-2012

Gabi, verifica denumirea site-ului pe care ai postat si apoi detalii despre autorul articolului. Multumesc.





pavele

Raspunde #4 | pavele | 14-08-2012

Ce nu intelege multa lume, este faptul ca e nevoie de un echilibru intre dieta si miscare. Nu poti ajunge la greutatea sau conformatia dorita fara sa abordezi ambele aspecte.


Spune parerea ta!

Trimite

Scrieti-ne!


Informatiiprofesionale este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 22490
Informatii Profesionale © Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii de utilizare | Publicitate