Devino si tu omul cautat din zona ta ...
Pentru a-ti dezvolta
afacerea!
Click aici
Pentru a-ti dezvolta
cariera profesionala!
Click aici
Pentru a-ti gasi
un job!
Click aici

Hidratarea si activitatea fizica

Vrabie Radu
Domeniu : Activitati ale centrelor de fitness
Meserie : instructor de fitness
Localitate : Giurgiu / Giurgiu
Click aici
sa vezi lista
Profesionistilor.
Click aici sa
vezi toti profestionistii
din zona ta.

Consumul de lichide in timpul efortului fizic


In timpul unei ore de activitate fizica, pierdem, in medie, un litru de apa. Este important sa se refaca aceste pierderi de apa, inainte si dupa efortul fizic, pentru a se evita efectele secundare.

Riscul deshidratarii
Daca nu beti suficiente lichide in timpul unui efort fizic, va expuneti urmatoarelor efecte secundare: 
- incalzirea prematura a corpului; 
- leziunea muschilor si a tenadoanelor;
- dureri de cap;
- acelerarea ritmului cardiac.

Beti inainte de efort
Este important sa beti lichde inainte de a incepe o activitate fizica. De dimineata puteti sa beti apa plata sau ceai.

Beti in timpul efortului (activitatii fizice)
Nu asteptati senzatia de sete pentru ca asta semnifica faptul ca a inceput deshidratarea. Pentru o activitate care depaseste o ora, amintiti-va sa puneti in apa putin zahar sau miere, aceasta din urma fiind bogata in potasiu ceea ce va permite sa rezistati mai bine in timpul efortului. Puteti de asemenea sa puneti putina sare pentru a preveni pierderile de sodiu.

Dupa efort
Dupa efort este important sa se bea in mod regulat pentru a facilita recuperarea dvs si pentru a preveni crampele. O modalitate buna de a vedea daca ati baut lichide in mod corespunzator este sa verficati culoarea urinei inainte de a merge la culcare. Acesta trebuie sa fie limpede sau incolora.

Alte articole din aceeasi tema:

Dariana Officiel

Crampf Florentina

Raspunde #1 | Crampf Florentina | 01-08-2012

De acord cu cele scrise! In timpul activitatii fizice este vital sa bem apa plata. E singurul lichid care hidrateaza perfect. Multumim de articol!


Iftene Mihai Sorin

Raspunde #2 | Iftene Mihai Sorin | 01-08-2012

Foarte util, multumesc!


adina

Raspunde #3 | adina | 02-08-2012

Da, adevarat si sunt de acord 100% cu hidratarea corpului tot timpul, dar au mai fost persoane care au spus ca nu e bine sa bei apa in timp ce faci sport pentru ca e bine ca mintea si corpul sa se axeze doar pe miscare si atat.


Sararoiu Mirona Oana

Raspunde #4 | Sararoiu Mirona Oana | 04-08-2012

Mi-a placut ideea cu "imbogatirea" apei cu miere si sare, dar cam cat, mai precis, ar fi suficient (cata miere+sare / litru de apa)?


filtru apa

Raspunde #5 | filtru apa | 06-08-2012

Intrebarea mea este: atunci cand intervine senzatia de sete, o sa vrei sa storci petul, tasnitoarea, respectiv bateria de la chiuveta (in functie de locul unde se desfasoara activitatea), dar ce efort fizic o sa mai poti sustine dupa ce intervine balonarea? Eu sunt de parere ca inainte de exercitiul, efortul fizic, balonarea este un factor foarte "obositor", fiind ea apa plata, pentru ca minerala nici nu intra in discutie. Spun ca de preferat ar fi maxim doua guri de apa, eu imi clatesc gura si scuip si poate ma clatesc putin pe fata. Este o parerea.


Spune parerea ta!

Trimite

Scrieti-ne!


Informatiiprofesionale este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 22490
Informatii Profesionale © Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii de utilizare | Publicitate