Devino si tu omul cautat din zona ta ...
Pentru a-ti dezvolta
afacerea!
Click aici
Pentru a-ti dezvolta
cariera profesionala!
Click aici
Pentru a-ti gasi
un job!
Click aici

Cum sa ne structuram sedinta de fitness

Vilcan Simona
Domeniu : Activitati de intretinere corporala
Meserie : instructor de fitness
Localitate : Bucuresti / Bucuresti
Click aici
sa vezi lista
Profesionistilor.
Click aici sa
vezi toti profestionistii
din zona ta.

O buna incalzire, inceput si mijloc sedintei, relaxare

 

177536966899574.jpgPentru a profita de binefacerile fitness-ului fara antrenor personal, este important sa stim sa ne structuram sedinta.

 

Este esential sa incepem cu o buna incalzire inainte de sedinta de fitness propriu-zisa. Perioada de recuperare nu trebuie sa fie neglijata.

 

La inceputul sedintei, practicantul trebuie sa faca mici exercitii usoare pentru a accelera progresiv ritmul cardiac. Zonele cele mai vizate sunt umerii, genunchii si gleznele.

 

Mijlocul sedintei este partea principala si ce mai intensa, in timpul careia practicantul se dedica exercitiilor mai mult sau mai putin fizice.

 

Pentru a termina, faza de recuperare sau intoarcerea la relaxare permite corpului sa revina la starea de repaus. In aceasta perioada, practicantul efectueaza intinderi timp de cateva zeci de minute.


Alte articole din aceeasi tema:

Dariana Officiel

Nici un comentariu pana acum.
Fii primul care comenteaza acest articol!
Spune parerea ta!

Trimite

Scrieti-ne!


Informatiiprofesionale este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 22490
Informatii Profesionale © Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii de utilizare | Publicitate