Devino si tu omul cautat din zona ta ...
Pentru a-ti dezvolta
afacerea!
Click aici
Pentru a-ti dezvolta
cariera profesionala!
Click aici
Pentru a-ti gasi
un job!
Click aici

Cum sa faci sport gratis

Zugravu Daniel
Domeniu : Activitati ale cluburilor sportive
Meserie : Sportiv profesionist (fotbalist, handbalist, etc)
Localitate : Sibiu / Sibiu
Click aici
sa vezi lista
Profesionistilor.
Click aici sa
vezi toti profestionistii
din zona ta.

Intretinerea musculaturii nu costa


Toti avem o viata agitata. Alergam toata ziua pentru job, pentru familie, probleme, datorii la banci. Mancam ce apucam sau de la un fast-food si realizam, in cativa ani, ca sanatatea noastra e pusa in pericol. 

Sa mergi la sala de sport necesita timp, motivatie si o anumita investitie dar pentru a afisa o silueta svelta nu este necesar sa se petreca numeroase ore intr-o sala de gimnastica.

Indiferent ca suntem la oras sau la tara, mersul pe jos nu trebuie sa lipseasca, acesta reprezentand un exercitiu fizic complet si facil. 

Stiti ca 20 de minute de mers pe jos sunt suficiente pentru a va mentine corpul in forma? 

Trebuie remarcat ca mersul pe jos pune in actiune un mare numar de muschi, permite organismului sa se oxigeneze si sa se destinda, eliberand stresul.

Avantajele mersului pe jos:
- amelioreaza circulatia sanguina la nivelul membrelor inferioare, favorizand dezobturarea vaselor si formarea unor vase capilare noi. Se recomanda in mod expres persoanelor care sufera de varice;
- incetineste coagularea sangelui;
- foarte bun pentru diabetici, deoarece ajuta la scaderea nivelului glicemiei;
- ajuta la scaderea greutatii corporale.

N-ai timp de miscare? 
Poti exersa si in timp ce lucrezi la birou sau te uiti la televizor! 

- Pentru un bust mai ferm, aceste exercitii sunt la fel de eficiente ca si flotarile: asaza-te pe un scaun de birou si ridica picioarele de la podea, in timp ce cu mainile prinzi tablia mesei din fata ta, pe dedesubt. Trage-ti corpul pana la marginea mesei folosind forta bratelor, apoi impinge-te inapoi, de 10-15 ori. Repeta prinzand masa pe deasupra.

- Pentru interiorul coapselor: la finalul zilei, tonifiaza-ti muschii coapselor, chiar in timp ce te uiti la serialul tau preferat. Asezata pe scaun, cu picioarele indoite si talpile pe sol, pune-ti o perna intre genunchi si strange-o cat de tare poti, pana numeri la 10. Relaxeaza si repeta de 4-5 ori.

- Cand stai intinsa in pat,poti profita de acest lucru pentru a-ti imbunatati musculatura abdomenului. Pentru acest lucru adu genunchii la piept, indreapta picioarele si cobora-le incet spre saltea fara a o atinge apoi repeta miscarea respirand profund.

Asadar, exista nenumarate metode care sa ne ajute la intretinerea musculaturii fara costuri, totul depinde de vointa fiecarei persoane. Ne putem mentine in forma numai renuntand la comoditate, in loc sa luam liftul sau sa urcam cu ajutorul scarilor rulante 2-3 etaje, putem urca pe jos.

Si nu trebuie uitat ca sportul inseamna atat sanatate fizica cat si mentala.

Alte articole din aceeasi tema:

Dariana Officiel

Catalina

Raspunde #1 | Catalina | 13-11-2012

Interesante exercitii! O sa le incerc...sa vedem ce iese...oricum si acestea trebuie repetate in fiecare zi pentru a vedea rezultate...spor fetelor!!!


Bianca

Raspunde #2 | Bianca | 13-11-2012

Uite inca unul pe care il fac eu pentru fese: va asezati sprijinite in maini si genunchi, privirea inainte la televizor. Ridicati apoi spre tavan unul din picioare, coborati pana in apropierea podelei dar fara a o atinge (fara a relaxa piciorul) si reluati ridicarea. Ramaneti in pozitia de ridicare maxima 5 secunde. Faceti 30 de repetari pentru fiecare picior, o pauza de trei minute si reluati repetarile.


Florin

Raspunde #3 | Florin | 13-11-2012

Nici genoflexiunile si fandarile nu sunt greu de facut acasa si sunt exercitii de baza foarte bune pentru musculatura picioarelor si anticelulitice. De exemplu urcarea scarilor 2 cate 2 daca stati la bloc e la indemana oricui nu sta la parter:)


Gabriel

Raspunde #4 | Gabriel | 04-12-2012

As adauga la cele mentionate mai sus orice activitati la care miscarea nu e scopul ci solutia pentru a realiza ceva. De exemplu poti sa framanti coca de cozonac, sa tai lemne, sa dansezi, sa urci treptele cate doua (mi-a placut ideea lui Florin), sa faci o drumetie, sa mergi undeva pe bicicleta, sa joci un fotbal etc. Pentru mine, sa merg pe jos pana nicaieri, doar pentru ca stiu ca e sanatos e foarte plictisitor. Caut solutii pentru miscare astfel incat sa fie placuta si sa am motive sa o repet. :D


Spune parerea ta!

Trimite

Scrieti-ne!


Informatiiprofesionale este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub Nr. 22490
Informatii Profesionale © Toate drepturile rezervate

Termeni si conditii de utilizare | Publicitate